• gondtalanul elkövetett vasárnap •

Lehet, hogy még előtted egy fél nap a hétvégéből, mégis szorongást érzel és óráról órára egyre letörtebb vagy. Közeledik a hétfő, a hétvége hamarosan véget ér, és mintha semmi hasznosat nem csináltál volna a két nap alatt.

Ha ismered ezt az érzést, hidd el, nem vagy egyedül. Egy felmérés szerint az emberek 78%-a szenved a “vasárnapi depressziótól”, pedig csak pár dologra kell odafigyelni, hogy a hét utolsó napja is gondtalanul a feltöltődésről szóljon.

Azon kívül, hogy érdemes már péntek este megtervezned a következő munkanap teendőit, fontos, hogy ne süppedj passzivitásba egész vasárnap otthon. Töltsd aktívan, közösségben a napot! Ha nehezen mozdulsz ki otthonról, segít, ha találsz valamilyen rendszeres, csoportos tevékenységet.

Például 🙂 gyere el a vasárnap esti stresszoldó vagy astanga jógaóránkra! A mozgás, a helyes légzés és a relaxáció megnyugtat, ellazít. A gyakorlás segít, hogy hatékonyan kezeld a szorongást és újra hatékonynak, energikusnak érezd magad.

http://www.mandalajogadebrecen.hu/

Vélemény, hozzászólás?